|
|
Комитет Хомутынника определился с «упрощенцами» Закрылось заседание «налогового» комитета ВР под руководством «регионала» В. Хомутынника. В соответствующем сообщении информационного управления ВР сообщается, что осталось в законопроекте №7101-1 (Налоговый кодекс в «первом чтение») относительно субъектов упрощенной системы налогообложения (цитируем): «Проект Податкового кодексу містить положення про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва. Зокрема, передбачено, що платниками податку є фізичні особи - підприємці, які протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, відповідають сукупності таких критеріїв: кількість осіб, що перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 4 особи (включаючи членів сімей таких фізичних осіб); обсяг доходу не перевищує 600 000 гривень за умови застосування при здійсненні розрахункових операцій у готівковій та/або безготівковій формі зареєстрованих, опломбованих у встановленому порядку та переведених у фіскальний режим роботи реєстраторів розрахункових операцій або 300 000 гривень без застосування таких реєстраторів розрахункових операцій. Спрощена система оподаткування не поширюється на: фізичних осіб - підприємців, які здійснюють: діяльність у сфері розваг, визначену в підпункті 14.1.47 пункту 14.1 статті 14 розділу І; виробництво та роздрібний продаж підакцизних товарів (крім діяльності фізичних осіб, пов'язаної з роздрібним продажем пива); виробництво та роздрібний продаж пально-мастильних матеріалів; видобуток, виробництво та інші види діяльності з дорогоцінними металами і дорогоцінним камінням, в тому числі органогенного утворення, що підлягають ліцензуванню відповідно до Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності»; видобуток та реалізацію корисних копалин; фінансову діяльність; операції з нерухомим майном, у тому числі з надання в оренду/суборенду торгових місць та інших послуг на ринках та/або у торгівельних об'єктах; оптову торгівлю і посередництво в оптовій торгівлі; діяльність з надання послуг у сфері телебачення і радіомовлення відповідно до Закону «Про телебачення і радіомовлення»; діяльність у сфері наземного, водного, авіаційного транспорту, надання додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій (крім діяльності таксі, діяльності нерегулярного пасажирського транспорту та діяльності автомобільного вантажного транспорту); зовнішньоекономічну діяльність, крім експорту програмного забезпечення і послуг з віддаленої підтримки програм та обладнання, розробки постачання та оновлення програмного забезпечення, надання послуг у сфері інформатизації; діяльність з надання послуг пошти та зв'язку; діяльність з проведення розслідувань та забезпечення безпеки; діяльність у сфері права; діяльність у сфері бухгалтерського обліку та аудиту; діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії; діяльність з консультування з питань комерційної діяльності та управління; діяльність з управління підприємствами, допоміжну діяльність у сфері державного управління; рекламну діяльність; технічні випробування та дослідження; підбір та забезпечення персоналом; діяльність з перепродажу предметів мистецтва, колекціонування та антикваріату, діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату; роздрібну торгівлю виробами з дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння, обробленим та необробленим дорогоцінним камінням; роздрібну торгівлю через мережу Інтернет; роздрібну торгівлю через торгові автомати; Платники податку повинні здійснювати розрахунки за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) виключно у готівковій та/або безготівковій формі. Ставки податку встановлюються щороку сільськими, селищними та міськими радами (далі у цій статті - органи місцевого самоврядування) залежно від виду господарської діяльності з розрахунку на календарний місяць у межах: на території населених пунктів з чисельністю населення понад 500 тис. осіб - від 20 до 600 гривень; на території населених пунктів з чисельністю населення від 150 до 500 тис. осіб - від 20 до 400 гривень; на території інших населених пунктів - від 20 до 200 гривень. Для фізичних осіб, які провадять діяльність у сфері інформатизації, ставка податку встановлюється у розмірі 1000 гривень з розрахунку на календарний місяць. Під час обговорення проекту було висловлено низку зауважень, деякі з яких Комітет планує врахувати і включити до порівняльної таблиці».
|
|
Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку |
|