26 марта


14:53

У Києві скасували анонсовану півторадобову комендантську годину. Перехід на “літній час” ще не скасовано

12:38

Україна переводить стрілки на годину вперед, у Києві - комендантська година на півтори доби

21 марта


12:42

21.03.2022 у Києві та області на півтори доби вводять "посилену" комендантську годину

15 марта


15:06

У Києві та області знову запроваджують комендантську годину на півтори доби

11 марта


17:53

Міноборони РБ: інформація про ракетний удар по білоруському селу - фейк. Проте вторгнення в Україну готується

16:31

Російські літаки зайшли з території України і нанесли вогневе ураження по населених пунктах у Білорусі

15:58

Міністр оборони України звертається до народу Білорусі

22 мая


12:44

Операція «Гірдон»: Гіркін усім задоволений, а Гордона вважає дурнем, мерзотником, майже го…доном

14 мая


15:42

Окупанти «ізолювали» у Донецьку обвинуваченого у справі МН17

17 сентября


12:33

Гончарук прокоментував свій коментар щодо ПриватБанку

10:18

Прем’єр Гончарук не виключає «компроміс» із Коломойським щодо ПриватБанку

09:12

«Слуги народу» пропонують змінити закон «Про столицю» і провести вибори мера Києва у грудні

08:58

Будинок колишньої глави Нацбанку Гонтаревої спалили

08:40

Дoба ООС: один наш військовий загинув, двох поранено

16 сентября


17:28

Після програного Зеленським парі чиновників міської ради Дніпра оголошено в розшук

17:07

Скасовано постанову Матіоса про «засекречення» декларацій військових прокурорів

12:55

І цього тижня Зеленський не зможе відібрати у Авакова Нацгвардію

12:23

Бюджет-2020 презентують нардепам у п’ятницю

12:11

Посольство США сподівається, що нова ЦВК буде не гірше той, що розігнав Зеленський

11:59

Богдан - о фракції «Слуга народу»: там є «божевільні, психічно хворі»

08:41

Доба ООС: поранено одного військовослужбовця

15 сентября


17:27

Рада отримала проект держбюджету-2020

09:03

Доба ООС: обстріли не припиняються

14 сентября


14:59

Зеленський наклав вето на Виборчий кодекс з відкритими списками

08:50

Доба ООС: поранено вісьмох наших військових

13 сентября


18:44

У Кремлі наполягають: спочатку фіксація «формули Штайнмайера» - потім «нормандська» зустріч

17:26

Для Коломойського відкрилося «хороше вікно»: крізь нього він бачить вихід із ситуації з ПриватБанком

16:52

Меру Дніпра не пробачили вигране у Зеленського парі: у міськраді обшук

13:58

Порошенко прийшов на допит до ДБР – ДБР прийшло з обшуком до банка Порошенка

13:34

Стало відомо, під приводом чого намагаються вилучити у ПриватБанку документи, «пов'язані з юридичним захистом банку»

«Укрзалізниця» хвалится, что сделала ночные маршруты такими медленными - даже «хюндай» теперь втрое быстрее

Железнодорожники в своем рвении доказать необходимость стране «хюндаев» начинают морозить такую пургу, что и читать стыдно.


Приводим полностью замечательный пресс-релиз, разосланный сегодня Государственной администрацией железнодорожного транспорта:

Укрзалізниця вдвічі підняла маршрутну швидкість поїздів

Порівняно зі звичайною маршрутною швидкістю українських поїздів – 57 км/год, електропоїзди Hyundai рухаються вдвічі швидше. Їх маршрутна швидкість становить понад 110 км/год. Це стало можливим завдяки коштам, вкладеним залізничниками в модернізацію інфраструктури та рухомий склад нового покоління – високошвидкісні електропоїзди Hyundai.

Маршрутною залізничники називають середню швидкість, з якою поїзд проходить відстань від станції відправлення до станції прибуття. При цьому конструктивна (максимальна) швидкість електропоїздів Hyundai, зазначена у технічному завданні Укрзалізниці на їх виготовлення, становить 160 км/год, на випробуваннях вона досягала 180 км/год. Зазначимо, що швидкість, якої потенційно може досягти поїзд, завжди на 10–20% більша ніж його конструктивна швидкість.

Із введенням в дію нового графіка руху на 2012/2013 роки міжрегіональні поїзди Hyundai почали здійснювати регулярні рейси.

З цього часу і до 1 вересня нові поїзди курсуватимуть за експериментальним графіком руху, згідно з яким поїзди Hyundai з Києва до Харкова прямуватимуть 4 год. 25 хв. із швидкістю понад 106 км/год. – для порівняння фірмовий поїзд №63/64 Київ–Харків прямує 9 год. 35 хв. зі швидкістю 57 км/год (интересно, а почему с ходившим 10 лет «Столичным экспрессом» не сравнить? Который при вдвое меньшей цене проезда проиграет по скорости всего 1 час 20 минут – да и то если не учитывать, что у «хюндая» в дороге вдруг давление в тормозных цилиндрах упасть может... - Обком);

зі Львова до Києва електропоїзд Hyundai прямуватиме 4 год. 55 хв. зі швидкістю понад 116 км/год, а нічний поїзд №91/92 прямує майже 13 годин зі швидкістю 50 км/год (уже за эту фразу авторы опуса достойны премии от Бориса Колесникова в виде двух билетов на поездку в первом классе возле туалета!!! Ведь, как известно, ночной поезд №91/92 укладывался в 8 часов, и только с появлением «хюндаев» железнодорожники вдруг решили пустить его долгим обходным путем через Волынь по дичайшему расписанию – СМ. «Укрзалізниця» чешет, что нагадить в чай пассажирам львовского поезда придумал не Колесников, а два губернатора - Обком).

На початку червня Hyundai з’єднає Київ з Донецьком – відстань між містами поїзд долатиме за 6 год. 30 хв. зі швидкістю понад 112 км/год. На сьогодні час у дорозі від Києва до Донецька поїзда № 37/38 – 12 год. 12 хв., а його маршрутна швидкість становить 66,7 км/год.

Загалом на національному швидкісному коридорі Львів-Київ-Харків-Донецьк на початковому етапі поїзди Hyundai 912,5 км колій долатимуть зі швидкістю до 160 км/год, 398,1 км – до 140 км/год, 438,1 км – до 120 км/год.

Довідково: Маршрутна швидкість електропоїздів Hyundai на мережі українських залізниць цілком співставна зі швидкостями швидкісних поїздів у інших країнах СНД та світу, зокрема, поїзд «Сапсан» долає 650 км від Москви до Санки–Петербурга за 4 години 15 хв. рухаючись з маршрутною швидкістю 153 км/год, а на окремих ділянках розганяючись до 250 км/год (да уж конечно, сравнима! 153 против 110 и 250 против 160! Приблизительно так же сравнима, как и «хюндай» сравним с обуховской электричкой – Обком). Від Москви до Нижнього Новгорода (442 км) «Сапсан» рухається з маршрутною швидкістю 113 км/год. Маршрутна швидкість поїзда «Аллегро» на шляху від Санкт-Петербурга до Хельсінкі (407 км) становить 113 км/год. Швидкісний поїзд «Пендоліно» на шляху від Хельсінкі до Турку, що у Фінляндії, розвиває маршрутну швидкість – 81, максимальну – 220 км/год. «Пендоліно», що курсує від Праги до Острави (Чехія) розвиває маршрутну швидкість 115 км/год, при максимальній – 230.

СМ. ТАКЖЕ: Властелин колес


"ОБКОМ"

Версия для печати  Версия для печати

28 Мая 2012 16:20


 

 

Генпрокурор Луценко каже, що 31 травня врятував ціле місто. На яку нагороду він, на Вашу думку, за цей вчинок заслуговує?

Запрошення на чергове засідання РНБО України (6)

Обрання членом РНБО врятованого їм міста (16)

Дострокового присудження звання Генпрокурор-лейтенанта (22)

Повного зібрання підручників юридичного вишу (81)

Червоного диплома юриста з золотими літерами (9)

Медалі «Рятівник Третього Тисячоліття» (159)

Урочистого рукостискання від Зеленського (64)

Введите, пожалуйста, цифры с рисунка: