20 07. 15:47

Архітектурна бізнес-ідея Кличка: прибрати читачів газет як зайву ланку

Навіщо, поясніть, ця ланка (чи то «прокладка», чи прошарок) проміж редакціями друкованих засобів масової інформації і Обухівським комбінатом туалетного паперу і коробок для цукерок?

Як відомо, головная idее fixe покращення середовища проживання киян, яка вразила, як кулак Леннокса Льюїса, мозок нашого мера, така: «Зносимо МАФи – будуємо ТРЦ й хмарочоси!» Звучить дещо сумнівно – виглядає зовсім погано.
Проте якщо десь там, на Лівому березі, припустимо, знесли кіоски зі шкарпетками, чи у метро «КПІ» потрощили все, до чого ківш екскаватора дотягнувся (а що залишилось неушкоджене і їстівне, то «тітушкам» роздали як нагороду за натхненну працю у нічну зміну) – то таке, як кажуть. Більшість киян як розмірковує у даних випадках? Може, господар цього чи іншого МАФу («малої архітектурної фігні») податки не сплачував своєчасно; може, то собаче філе, яке до пиріжків додають, вже якийсь вуличний пацюк куштував… та й взагалі – стирчать ці МАФи на тротуарі, заважають у годину-пік за маршрутками вести спостереження.
Але кіоски з шаурмою – це щось одне, а кіоски «Союздруку» - це щось інше, як казав Прокоп Свиридович, погодьтеся. Це навіть здоровий глузд підказує - так ще і Постанову Верховної Ради України «Про запровадження мораторію на виселення редакцій друкованих засобів масової інформації, закладів культури у тому числі бібліотек, видавництв, книгарень, підприємств з розповсюдження книг та преси» (від 16.01.2009 р.) ніхто не відміняв. А ця постанова забороняє органам виконавчої влади і місцевого самоврядування нищити існуючі кіоски з продажу друкованих ЗМІ.
Ось трудовий колектив агентства «Союздрук» й оголосив учора страйк - через дії чиновників Київської міської держадміністрації, які вирішили безпідставно зносити кіоски мережі. Про це повідомляється на сторінці агентства у Facebook, пише УНІАН.


(протестувальники пікетують столичну мерію, фото facebook.com/souzdruk)
Безпосередній привід страйкувати і протестувати такий: 9 липня на черговій комісії КМДА з питань розміщення «тимчасових споруд», групою чиновників було прийнято рішення про ануляцію документації та фактичне знищення ще 10 об’єктів з торгівлі газетами та журналами - які ніби-то порушують «функціональне призначення».
«Обком» запевняє: ось ця «тимчасова споруда», що на світлині, жодним чином і довгими роками не порушує своє «функціональне призначення».


Та й навіщо? Вночі кіоск не працює. Все інше, що робить наше життя яскравим й насиченим (окрім преси, звісно), - все поруч: цигарки, пиво, шампунь, презервативи - любого розміру, кольору і терміну придатності.
Чим ще у тому кіоску друку можна торгувати? Набоями? Кокаїном? Отими поганими стрічками Георгія Колорадоносьця?!..
Чи комусь заважає взуття ремонтувати, лишає босу людину короткого шляху до споруди вишуканого дизайну?
Але – кіоск «Союздруку» зачинено. За гратами – папірець звичайний,


на віконці - кольоровий,


але зміст – однаковий…
Поруч, як вже йшлося вище, - 5 МАФів і один ВАФ («велика архітектурна форма»), за ними щось взагалі «безформне»: морква на картонці, бурячок у пакетиках...


…У четвер до протесту під будівлею Київської міської адміністрації долучились не лише діючі працівники, а й всі небайдужі, хто вбачає у закритті кіосків «Союздруку» загрозу для українського суспільства. Зокрема депутат Київради, голова фракції ВО «Свобода» Юрій Сиротюк повідомив, що вважає закриття кіосків «Союздруку» політичним. «Путін прийде не гарматами, - волав пан Сиротюк, - а коли забере можливість читати українське слово! Питання знесення кіосків «Союздрук» – не тільки питання робочих місць, а й національної безпеки. За таке СБУ треба викликати!..» (за словами депутата, питання «Союздруку» блокується і не вноситься до сесійної зали Київради через регламент, тобто з суто формальних причин).


(фото facebook.com/souzdruk)
Як заявила вчора на прес-конференції директор агентства «Союздрук» Ганна Кулаковська, вона «готова поїхати особисто по всіх кіосках із журналістами та перевіряючими і показати, що продається в кіосках».
- Думаю, наші місця вже продали одному із тютюнових магнатів, про що сказав сьогодні депутат під Київрадою, це так звані Т-кіоски, – підкреслила Г. Кулаковська.
Ситуація, яка склалася навколо «Союздрук», за словами адвоката Ганни Вакальчук, є чітким прикладом нехтування закону посадовими особами та відстоювання інтересів якоїсь окремої зацікавленої групи осіб. «Комісія з питань розміщення тимчасових споруд перевищує свої повноваження. Копії актів перевірок ми змогли отримати лише після численних запитів. Вони складені з порушеннями. В зазначених актах не здійснені фотофіксації заявлених порушень… Не було надіслано на адресу Союздруку жодного офіційного листа, повідомлення, вимоги до товариства тощо», – навела ганебні факти адвокат.
Але вже на початку липня за рішенням київської влади терміново було демонтовано три об’єкта агентства «Союздрук» з продажу преси. І як ми вже казали, «на підході» ще 10 об’єктів з торгівлі газетами та журналами.
Це настільки, вибачте на слові, тупо, що… щось тут «не те».
Аналітична група відділу ЗМІ і агітпропу редакції «Обкому» гадає, що справа не лише у тому, що мерія вирішила віддати місця «Союздруку» тютюновому магнату, як натякала пані Кулаковська. Адже всім відомо, що мер Віталій Кличко – пропагандист здорових й корисних навичок життя і велосипедів.
Скоріш за все, КМДА вирішує іншу нагальну проблему: забезпечити сировиною «Київський картонно-паперовий комбінат», більш відомий користувачам як Обухівський комбінат туалетного паперу. Цей ККПК – по-перше, належить видатній людині, а саме екс-депутатові Держдуми РФ Володимиру Крупчаку, якого, до речі, минулого року, як стверджує СБУ, ледь не вкрала російська ФСБ.


(В. Крупчак)
Кажуть, що цей Крупчак посварився з відомим російським мільярдером Дерипаскою (ну той, що Настю Рибку на яхті розважав) і втік до України. А для мера Кличка – що головне? Головне те, що людина з РФ і багата. Тут Віталій що завгодно зробить: не те що 10 чи 13 кіосків знесе (див., наприклад, Це витівки Фукса і його «любих друзів» - це про причини подорожчання проїзду у комунальному транспорті столиці до 8 грн).
По-друге, той Обухівський ККПК – це не лише 35% українського ринку туалетного паперу. Це ще й майже третина українського ринку гофрокартону. І головне - в тару ККПК пакує свою продукцію корпорація «Рошен – Сліпий траст».
Так навіщо ця зайва метушня? Утримання кіосків, зарплатня персоналу, пальне для доставки преси… гонорари, гроші друкарні… пункти прийому вторсировини, збирати оте сміття по дворах… Навіщо? Отримав рулон («бабіну») паперу – бажано, як комунальне ЗМІ, тобто зі знижкою і за дотаційні кошти, - та й все.
Адреса передплатника макулатури відома: вулиця Київська, 130, Обухів, Київська обл...
Ні, звісно, ми не наполягаємо, може існує ще якась переконлива версія – чому треба знищувати газетні кіоски у столиці європейської країни?
Окрім того простого пояснення, що Віталій Кличко – ще більш загадкове створіння, ніж мер Льоня-Космос.

Олеся КОМА, 20 Июля 2018 15:47


Редакция.   Реклама.   Стартовая.
Copyright © 2004 «Обком». All rights reserved
Design © 2004 Max Bezugly