21 08. 15:28

Головні замовники «джинси» в українських інтернет-ЗМІ - кум Путіна і московські попи

Протягом липня 2018 року найбільше матеріалів з ознаками «замовності» в інтернет-ЗМІ стосувались УПЦ (МП) та члена партії «За життя», кума президента РФ Віктора Медведчука.

Про це пише Інститут масової інформації.
«Загалом, на них припало 80% від загальної кількості «джинси», що була зафіксована експертами в інтернет-ЗМІ», – йдеться в матеріалі.
Зазначається, що у 3 кварталі року рівень замовних та неналежно маркованих рекламних матеріалів в Інтернет-ЗМІ зріс більш ніж удвічі.
«Якщо в другому кварталі цей показник становив 68 матеріалів, то вже в третьому їх кількість зросла до 159 матеріалів за тиждень моніторингу в десяти інтернет-ЗМІ», – кажуть дослідники.
50% «джинси» стосувалися діяльності Української православної церкви Московського патріархату та Російської православної церкви. Зокрема, у новинах та компліментарних репортажах йшлось про Хресну ходу та святкування чергової річниці Хрещення Русі.
42% матеріалів з ознаками замовності були політичними, і 8% стосувалися комерційних компаній.
«Серед політичних матеріалів, найбільше джинси стосувалося діяльності партії «За життя» та її нового члена Віктора Медведчука – 30%», – стверджують в ІМІ.
Крім того, по 7% зафіксованої «джинси» стосувались Олега Ляшка та Юлії Тимошенко, по 6% – мера Дніпра Бориса Філатова та очільника «Громадянської позиції» Анатолія Гриценка.

"ОБКОМ", 21 Августа 2018 15:28


Редакция.   Реклама.   Стартовая.
Copyright © 2004 «Обком». All rights reserved
Design © 2004 Max Bezugly