26 марта


14:53

У Києві скасували анонсовану півторадобову комендантську годину. Перехід на “літній час” ще не скасовано

12:38

Україна переводить стрілки на годину вперед, у Києві - комендантська година на півтори доби

21 марта


12:42

21.03.2022 у Києві та області на півтори доби вводять "посилену" комендантську годину

15 марта


15:06

У Києві та області знову запроваджують комендантську годину на півтори доби

11 марта


17:53

Міноборони РБ: інформація про ракетний удар по білоруському селу - фейк. Проте вторгнення в Україну готується

16:31

Російські літаки зайшли з території України і нанесли вогневе ураження по населених пунктах у Білорусі

15:58

Міністр оборони України звертається до народу Білорусі

22 мая


12:44

Операція «Гірдон»: Гіркін усім задоволений, а Гордона вважає дурнем, мерзотником, майже го…доном

14 мая


15:42

Окупанти «ізолювали» у Донецьку обвинуваченого у справі МН17

17 сентября


12:33

Гончарук прокоментував свій коментар щодо ПриватБанку

10:18

Прем’єр Гончарук не виключає «компроміс» із Коломойським щодо ПриватБанку

09:12

«Слуги народу» пропонують змінити закон «Про столицю» і провести вибори мера Києва у грудні

08:58

Будинок колишньої глави Нацбанку Гонтаревої спалили

08:40

Дoба ООС: один наш військовий загинув, двох поранено

16 сентября


17:28

Після програного Зеленським парі чиновників міської ради Дніпра оголошено в розшук

17:07

Скасовано постанову Матіоса про «засекречення» декларацій військових прокурорів

12:55

І цього тижня Зеленський не зможе відібрати у Авакова Нацгвардію

12:23

Бюджет-2020 презентують нардепам у п’ятницю

12:11

Посольство США сподівається, що нова ЦВК буде не гірше той, що розігнав Зеленський

11:59

Богдан - о фракції «Слуга народу»: там є «божевільні, психічно хворі»

08:41

Доба ООС: поранено одного військовослужбовця

15 сентября


17:27

Рада отримала проект держбюджету-2020

09:03

Доба ООС: обстріли не припиняються

14 сентября


14:59

Зеленський наклав вето на Виборчий кодекс з відкритими списками

08:50

Доба ООС: поранено вісьмох наших військових

13 сентября


18:44

У Кремлі наполягають: спочатку фіксація «формули Штайнмайера» - потім «нормандська» зустріч

17:26

Для Коломойського відкрилося «хороше вікно»: крізь нього він бачить вихід із ситуації з ПриватБанком

16:52

Меру Дніпра не пробачили вигране у Зеленського парі: у міськраді обшук

13:58

Порошенко прийшов на допит до ДБР – ДБР прийшло з обшуком до банка Порошенка

13:34

Стало відомо, під приводом чого намагаються вилучити у ПриватБанку документи, «пов'язані з юридичним захистом банку»

Азаров детально изложил «концепцию» Партии регионов относительно «коалиции»

Сегодня в Киеве прошла пресс-конференция председателя политсовета ПР Н. Азарова.


Приводим отчет об этом мероприятия, позаимствованный с официального сайта ПР:

«Голова Політради Партії регіонів у вступному слові детально розповів представникам засобів масової інформації про зміст Концепції створення парламентської коаліції, яку запропонувала Партія регіонів. Він, зокрема, нагадав, що Політрада Партії регіонів 5 квітня затвердила концептуальні засади створення коаліції депутатських фракцій – більшості від конституційного складу Верховної Ради України.

«Партія Регіонів – єдина політична сила, яка запропонувала суспільству не схему розподілу владних портфелів, а своє бачення виводу країни з кризового стану, повернення до сталого зростання і систему організації відповідальної перед народом влади, яка здатна вирішити поставлене завдання.

Запропонований Партією Регіонів документ забезпечує гарантії не політикам і політичним силам.

Концептуальні засади забезпечують гарантії громадянам України, що їх волевиявлення пі час виборів до Верховної Ради України буде втілене у чесну, фахову роботу влади за зрозумілим, відкритим для суспільства планом.

Партія Регіонів, як політична сила, котра отримала найбільшу підтримку виборців України на виборах до Верховної Ради України 26 березня 2006 року, бере на себе відповідальність за створення коаліції депутатських фракцій і відповідно до ст. 83 Конституції України, а також виходячи із загальновизнаних норм демократії та європейських традицій формування парламентсько-урядових коаліцій, пропонує партіям і блокам, представників яких було обрано до парламенту, сформувати коаліцію депутатських фракцій, до якої увійде більшість народних депутатів від конституційного складу Верховної Ради України.

Пропозиції Партії регіонів грунтуються на глибокому розумінні відповідальності за долю незалежної України, за економічний, соціальний та гуманітарний розвиток нашої Батьківщини.

Їх метою є реалізація довготермінового курсу розвитку України, що принесе добробут, мир і стабільність громадянам нашої держави, забезпечить нашій країні повагу і визнання в усьому світі.

Принциповим моментом при створенні коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України для партії є положення «Стратегії економічного розвитку України», на основі якої буде розроблено “Програму економічного і соціального розвитку та оптимізації адміністративно-територіального устрою”.

В концептуальних засадах містяться такі принципові положення.

У сфері зовнішньої політики:

Учасники створення коаліції гарантують:

забезпечення позаблокового статусу, проголошеного “Декларацією про державний суверенітет України”, до остаточного визначення цього питання народом України у спосіб, передбачений Конституцією і Законами України.

реалізацію євроінтеграційного курсу України, зафіксованого у міжнародно-правових та національних нормативних актах, якщо інше не буде визначено народом України у спосіб, визначений Конституцією і Законами України.

реалізацію положень ратифікованої Україною угоди про створенння Єдиного Економічного Простору з Росією, Казахстаном і Білоруссю та продовження формування ЄЕП відповідно до конституційних засад і національних інтересів України, якщо інше не буде визначено народом України у спосіб, визначений Конституцією і Законами України.

здійснять всі необхідні дії для завершення вступу України до СОТ у 2006 році на умовах максимально можливого захисту вітчизняного ринку та впровадження перехідних періодів для адаптації до конкурентних умов.

бюджетна, фіскальна, боргова політика держави відповідатимуть загальновизнаним міжнародним нормам і стандартам, що ніякі параметри інвестиційного клімату як для зовнішніх, так і для внутрішніх інвесторів не можуть бути змінені в бік погіршення.

У сфері внутрішньої політики:

1. Забезпечення приросту реального валового внутрішнього продукту в 2006 році – на рівні не менше 4 %, в 2007 році – на рівні не менше 9 %, в 2008 році – на рівні не меншому 11 %.

2. Зниження росту рівня інфляції до 5 % вже в 2007 році.

3. Забеспечення росту внутрішніх інвестицій і збільшення його в 2007 році у 1,5 рази.

4. Підвищення конкурентоспроможності української економіки, відновлення позитивного балансу зовнішньої торгівлі товарами вже в 2007 році.

5. Припинення процесів перегляду рішень щодо приватної власності та забезпечення виконання умов приватизації.

6. Повернення до умов постачання прородного газу згідно домовленостей, досягнутих у 2004 році, та активізація переговорного процесу щодо створення Єдиного Економічного Простору.

7. Продовження податкової реформи з метою скорочення податкового тягаря та зниження вже в 2007 році ставки податку на додану вартість до 17 %, а в 2008 році – до 15 %. Повне звільнення малого підприємництва від оподаткування терміном на 5 років. Значне спрощення системи адміністрування та перехід до принципу добровільності сплати податків. Забезпечення стабільності податкового законодавства і практики шляхом прийняття Податкового кодексу України.

8. Здійснити перегляд укладених протоколів зі вступу України до СОТ з метою максимального забезпечення сприятливих умов функціонування вітчизняного ринку, в першу чергу - агропромислового комплексу.

9. Забезпечити перегляд бюджету 2006 року з метою скорочення не менше 20 млрд.грн неєфективних бюджетних витрат і досягти реалістичності й збалансованості бюджету.

10. Проведення протягом наступних років безумовно реалістичної й збалансованої бюджетної політики з дотриманням рівня дефіциту бюджету не більше 3 %.

Повернення до пріорітетного фінансування агропромислового комплексу у 2007-2008 роках на рівні: прямої державної дотаційної підтримки 10-12 млрд. грн. та непрямої – 2 - 3 млрд.грн. А у 2009 та наступних роках довести рівень прямої підтримки до 20 млрд. грн., непрямої – до 5-7 млрд.грн.

11. Починаючи з 2007 року забезпечити розробку і прийняття консолідованих бюджетів держави, в яких частка місцевих бюджетів становитиме не менше 50 %.

12. Відновити порядок заохочення місцевих бюджетів шляхом перерахування до них 50 % коштів від перевиконання на певній території доходних призначень до державного бюджету.

13. Відновити у 2008 році прискорений рух до інноваційно-інвестиційної моделі розвитку, для чого підвищити конкурентоспроможність вітчизняного інвестора, забезпечити зростання внутрішніх інвестицій в основний капітал вже у 2007 році до 100 млрд. гривень, а починаючи з 2008 року – не менше 20% від ВВП. Впровадити чітке, науково обґрунтоване визначення чотирьох - п'яти інноваційних пріоритетів розвитку економіки України державного значення, одне з яких – енергозбереження, має бути визначальним і яке мусить комплексно підтримуватись державою і бізнесом, для чого мають бути розроблені та впроваджені заохочуючи і штрафні фіскальні засоби.

14. Здійснення протягом 2007-2012 років загальнодержавної івестиційно-інноваційної програми модернізації енергетики та впровадження енергозбережних технологій шляхом прямого державного інвестування загальним обсягом до 20 млрд. грн. та заохочення приватної ініціативи через надання фіскальних преференцій підприємствам, які здійснюють програми енергозбереження.

15. Відновлення діяльності та забезпечення швидкого розвитку технопарків на засадах рівноправної участі в них вітчизняних та іноземних наукових, виробничих та фінансових структур, кардинальний перегляд вітчизняного законодавства в бік його наближення до європейської практики щодо розвитку наукової, інноваційної та інвестиційної діяльності в країні, прийняття законів щодо діяльності венчурних фондів, впровадження у статистичну звітність показників інновативності економіки України за прикладом країн Європейського Союзу.

16. Сприяння створенню системи репродукції науково-технічного потенціалу технопарків, бізнес-інкубаторів, кластерів, інноваційних компаній та венчурних фондів тощо.

17. Впровадження у практику у 2007 році наукового економічного та соціального прогнозування – форсайтних досліджень, як основи для розробки довгострокових програм соціально-економічного розвитку і бюджетних планів на термін 5-7 років та їх коригування відповідно до змін внутрішніх та зовнішніх економічних тенденцій при прийнятті щорічних державних бюджетів. Розробити та прийняти Закон про державний науковий прогноз.

18. Реалізація реформи житлово-комунального господарства впродовж 2007-2008 років, розробка плану заходів з безоплатної передачі мешканцям у власність житлових багатоквартирних будинків, перехід до договірних стосунків з комунальними службами, поступова приватизація комунальних служб.

19. Забезпечити, починаючи з 2007 року, реалізацію масштабних інфраструктурних проектів, які мають на меті підвищення конкурентоспроможності української економіки в цілому шляхом комплексного державного і приватного фінансування.

20. Забезпечити таке зростання заробітної плати, яке випереджає рівень інфляції не менше, як вдвічі та наближення мінімальної заробітної плати до реального прожиткового мінімуму вже в 2007 році. Безумовне виконання з 2008 року конституційної норми про те, що кожен громадянин повинен мати сукупний дохід не менший від прожиткового мінімуму.

21. Встановлення мінімальної пенсії на рівні не нижче прожиткового мінімуму вже в 2008 році. Підвищення стипендії в 1,5 рази в 2007 році і в 2 рази у 2008 році.

22. Завершення переходу впродовж 2006-2007 років на накопичувальну систему пенсійного забезпечення.

23. Кардинальне покращення демографічної ситуації в Україні з метою вийти на позитивний баланс народжуваності-смертності з 2009 року шляхом здійснення таких невідкладних заходів:

- поліпшення системи охорони здоров‘я і вже в 2008 році збільшення фінансування медицини в 1,5 рази

- покращення соціального захисту населення

- проведення періодичної диспансерізації

- профілактика захворювань, небезпечних для життя.

Досягти, починаючи з 2009 року суттєвого зниження дитячої смертності.

24. Розробка поетапного плану заходів для переходу з 2009 року до страхового медичного забезпечення.

Відмова від будь-якого державного втручання у свободу совісті громадян, зокрема - у релігійні справи.

25. Визнання як однієї з вищих цінностей демократичної держави етно-культурних особливостей, різноманітності всіх груп населення України. Визнання української та російської мов рівноправними державними мовами, як мов двох найбільших в Україні мовних громад, у спосіб, передбачений Конституцією України. Негайне впровадження Європейської хартії регіональних мов та мов національних меншин для всіх інших націй, що компактно проживають на певній території у відповідному до європейського оригіналу варіанті.

26. Створення впродовж 2006 року Громадської палати на принципах виборності не менше як 90% її членів з наданням цій палаті повноважень громадського контролю за діяльністю виконавчої влади всіх рівнів. Головним завданням Громадської палати є забезпечення реалізації прав і свобод громадян у повному обсязі через публічний вплив на державні органи влади та доступ до участі в нарадах Кабінету Міністрів України та Секретаріату Президента України.

Відкриття регіональних відділень Громадської палати впродовж 2007-2008 років.

27. Забезпечити об’єктивний розгляд та завершення відповідним вироком суду всіх резонансних справ, які протягом останніх років були у центрі громадської уваги.

28. Негайне проведення судової реформи і повернення народу України його конституційного права обирати народних засідателів та присяжних (Розділ VIII, стаття 124 Конституції України), а також районних та міських суддів – держава та громадянин є рівноправні та однаково відповідальні при здійсненні правосуддя.

29. Визнання цілісності України, як країни, що складається з різних історично визначених цивілізаційних, етнічних, культурних, мовних тощо територій, жителі яких на референдумі грудня 1991 року заснували в Україні державу.

30. Розробка програми дій зі створення областями України, ідентичними за цивілізаційними, етнічними, культурними, мовними, релігійними та науково- індустріальними особливостями тощо більш великих адміністративно-територіальних утворень з наданням їм статусу федеральних земель з відповідними правами самоврядування та формуванням земельних урядів виборними земельними представницькими органами, для чого внести відповідні зміни до Конституції України.

Принципи формування органів влади

Учасникам коаліції запропоновано домовитись щодо таких фундаментальних принципів формування системи влади в Україні:

- верховенство права є безумовним, незалежно від політичних ситуацій і політичних інтересів

- ніякі політичні ситуації й політичні інтереси не можуть вести до зменшення визначеного Конституцією обсягу прав і свобод громадян

- право власності священне і недоторкане

- бізнес відділяється від політики

- учасники коаліції безумовно несуть політичну відповідальність за виконання зобов’язань, взятих перед виборцями, і відображених в цій Угоді

З метою поглибленого аналізу поточної ситуації в різних галузях життєдіяльності держави та для розробки експертних пропозицій щодо оптимізації діяльності виконавчої влади негайно створити спеціальну науково-експертну групу за участю народних депутатів, делегованих членами коаліції. Оцінки і рекомендації групи передаються на розгляд парламентської коаліції з метою попередження помилкових рішень і дій нового складу Кабінету міністрів.

Забезпечити негайну комплексну ревізію фінансово-економічної діяльності та дій керівництва Національних акціонерних компаній “Нафтогаз України” та “Енергоатом”.

Запровадити принцип відділення бізнеса від влади і ефективної боротьби з корупцією шляхом:

- передачі всіх активів обраних народних депутатів та осіб, що призначаються на посади у виконавчій владі всіх рівнів (осіб, уповноважених на виконання державних функцій) в управління у спосіб, який буде визначено законодавством

- антикорупціний контроль здійснюється комплексно: уповноваженими органами державної влади, інститутами громадянського суспільства, спеціальним аудитом активів осіб, уповноважених виконувати державні функції

Політична конструкція діяльності Верховної Ради України будуватиметься на інституційному оформленні парламентської більшості та опозиції, для чого в першочерговому порядку необхідно прийняти Закони України “Про коаліцію депутатських фракцій (парламентську більшість)” і “Про опозицію”.

Учасники коаліції гарантують, що протягом перших трьох місяців своєї діяльності відновлять ефективну, фахову роботу вертикалі влади, при цьому єдиним принципом кадрового добору будуть професійна і моральна відповідність посаді.

Учасники коаліції погоджуються, що представництво Партії Регіонів у ЦВК має бути відновлено відповідно до принципу пропорційного представництва у ЦВК.

Права і відповідальність більшості й опозиції.

Коаліція депутатських фракцій, яка складає більшість конституційного складу Верховної Ради України, бере на себе відповідальність за виконання коаліційної угоди, реалізацію її положень в законодавчій діяльності а також відповідно до Конституції України пропонує склад коаліційного Уряду.

Опозиції буде запропоновано взяти на себе відповідальність за обстоювання своїх політичних поглядів парламентськими методами.

Опозиції буде надано практичні гарантії політичної парламентської діяльності, участі у формуванні загальнодержавної соціально-економічної політики, бюджетної політики та контролю за рішеннями й діями влади», - резюмував Голова Політради Партії регіонів Микола Азаров.


Сайт Партии регионов

Версия для печати  Версия для печати

07 Апреля 2006 13:21


 

 

Генпрокурор Луценко каже, що 31 травня врятував ціле місто. На яку нагороду він, на Вашу думку, за цей вчинок заслуговує?

Запрошення на чергове засідання РНБО України (6)

Обрання членом РНБО врятованого їм міста (16)

Дострокового присудження звання Генпрокурор-лейтенанта (22)

Повного зібрання підручників юридичного вишу (81)

Червоного диплома юриста з золотими літерами (9)

Медалі «Рятівник Третього Тисячоліття» (160)

Урочистого рукостискання від Зеленського (64)

Введите, пожалуйста, цифры с рисунка: