|
|
В Нацсовете по телевидению и радиовещанию поймали телеканалы Пинчука на паленой водочной «джинсе» Общественный совет при Национальном совете по телевидению и радиовещанию обратил внимание Нацсовета на заказушные материалы, регулярно появляющиеся после выпусков новостей на «Новом канале», ICTV и СТБ. Об этом говорится в решении Общественного совета, текст которого мы приводим полностью на языке оригинала: РІШЕННЯ Члени Громадської ради розглянули на своєму засідання три фрагменти телепрограм, що були продемонстровані 16 квітня 2008 року в ефірі загальнодержавних телеканалів ICTV, Новий та СТБ. Всі фрагменти є типовими за своєю природою, вони зроблені у форматі сюжетів випусків новин, хоча демонструвалися в ефірі одразу після закінчення випуску новин. Кожен сюжет привертає увагу виключно до однієї торгової марки або підприємства: на ICTV – це «Біленька» та «Одеський консервний завод дитячого харчування» на Новому – «Надра Банк», на СТБ – теж «Надра Банк». Сюжети не мають справжнього інформаційного приводу, містять лише однобічну позитивну інформацію про торгові марки і не відповідають стандартам журналістики. Разом з цим, матеріали не означені як такі, що є «рекламою». Член Громадської ради Шевченко Тарас, який був доповідачем з цього питання, повідомив, що означені вище телеканали систематично подають одразу після новин сюжети, які за своєю юридичною природою є прихованою рекламою, яка вводить в оману споживачів інформації щодо її дійсної мети. Громадська рада проаналізувавши зміст сюжетів та чинне законодавство України, а також обговоривши проблему прихованої реклами в аудіовізуальних засобах масової інформації України прийшли до таких висновків: 1. Рекомендувати Національній раді звернути увагу на приховану рекламу, що розміщується на каналах, зокрема, ICTV, Новий, СТБ одразу після новин і без відбивки «реклама». 2. Рекомендувати Національній раді звернутися до телеканалів ICTV, Новий та СТБ з проханням надати власні пояснення щодо правової природи цих відео роликів. 3. Рекомендувати Національній раді провести моніторинг інших каналів на предмет поширення прихованої реклами, зокрема під виглядом бізнес-новин та інших програм. Додаток: розшифровка сюжетів з телеканалів ICTV, Новий, СТБ та відеозапис на магнітному носії. Новий канал Диктор: Новини за кілька хвилин у «Спорт-Репортері» Сюжет на фоні приміщення відділення Надра Банку, працівників та клієнтів, які там знаходяться. Закадровий текст: Аналітики стверджують: популярність банківських депозитних вкладів серед українців стрімко зростає. У одного з лідерів української фінансової системи «Надра Банку» депозитний портфель виріс майже в два рази, якщо порівнювати з минулим роком. І нині ця прогресія активно зростає. Ігор Гіленко, президент Надра Банку: «Сумма вкладов населения за март в банке приросла, ну скажем так почти на полмиллиарда гривен. Если взять апрель, вот почти половина месяца, которая прошла к данному моменту, то темп роста вкладов в апреле ещё в полтора раза выше, чем он был в марте.» Закадровий текст: Досягти таких результатів, стверджують у «Надра Банку», вдалося завдяки запровадженню унікальної депозитної програми «Для моєї родини» та постійно зростаючій довірі клієнтів. Ігор Геленко: «Из месяца в месяц ростёт популярность банка, увеличивается и без того не маленький уровень доверия к нам клиентов, уровень доверия вкладчиков». Закадровий текст: Тож за даними Асоціації українських банків «Надра Банк» увійшов до п’яти найбільших банків за обсягами залучених грошей на депозити від фізичних осіб. СТБ Диктор: На цьому всі новини, більше о 22 годині та цілодобово на сайті www.stb.ua. До завтра, талани в усьому, адже все набагато цікавіше. Сюжет на фоні приміщення відділення «Надра Банку» з працівниками та клієнтами, які там знаходяться. Закадровий голос: За даними Асоціації українських банків «Надра Банк» увійшов до п’ятірки найбільших фінансових установ країни за обсягами залучених грошей від фізичних осіб. На березень 2008 року депозитний портфель банку становив суму, що майже удвічі більша від березневої минулого року. Головною метою для банку залишається постійне поліпшення якости запропонованих клієнтам послуг. Ігор Гіленко, президент Надра Банку: «Очень важно чесное отношение с клиентом. Если в стране инфляция - плати ему более высокий процент. Если клиенту нужны гибкие условия, и, скажем так индивидуально под него сконфигурированный продукт с разными вариантами, разными условиями – дай ему эту возможность - и клиент будет отвечать тебе взаимностью». Закадровий голос: Активному збільшенню депозитів сприяє зростання довіри до банку з боку вкладників, а також впровадження восени минулого року унікальної депозитної програми «Для моєї родини», яка покликана задовольнити потреби різних категорій клієнтів. На разі в рамках програми Надра Банк пропонує акційні ставки в різних валютах з максимальною вигодою для клієнтів. ICTV Диктор: За кілька секунд на каналі ICTV спорт. Завершить цей інформаційний день після опівночі Віктор Сорока. Я вам нагадую, що «Факти» є на мобілці за номером 299, а також вони є в Інтернеті за адресою icvt.ua. До зустрічі. Відбивка «ФАКТИ» Сюжет на фоні виробництва горілки торгової марки «Біленька». Підпис «Харківська обл.» Закадровий голос: У торгової марки «Біленька» збільшився рівень захисту від підробок. Вона перша серед горілок демократичного сегменту, що коштують до 12 грн. за півлітра ввела такий рівень захисту. Відтепер на пляшці стоїть броніетикетка, виконана на голографічній фользі. Далеко не кожна дорога горілка має такий надійний захист. Підпис «Київ» Роман Степановський, бренд-менеджер ТМ «Біленька»: «Голографичность этикетки можно проверить просто. Для этого просто её необходимо на свету немножко букву «Б» покрутить. Это позволит увидеть полностью дифракционную волну, разноцветную волну, которая продвигается по этикетке». /Перед менеджером стоять мікрофони «5 каналу», СТБ, Нового, ICTV/ Підпис «Харківська обл.» Диктор: Змінився і ковпак «Біленької». Щоб упевнитися у справжності пляшки достатньо піднести ковпак до ультрафіолету – контур букв засвітиться блакитним кольором. Підпис «Київ» Олексій Філановський, експерт горілчаного ринку: «Если посмотреть на бутылку этикетку и колпак «Беленькой», то мы увидим, что сделать непромышленным способом её невозвожно. Этикетка «Беленькой» защищена лучше, чем любая другая марка». Підпис «Харківська обл.» Диктор: Слоган «Біленької» – «Якість вища за ціну!», легко підтвердити, адже виробляють «Біленьку» краще західноукраїнських виробників. Голографічна етикетка та новий ковпак вдосконалили зовнішній вигляд пляшки і захистили народну марку від підробок. Підпис «Київ» Та при цьому споживачі як і раніше можуть побачить її на полицях магазинів. Сюжет на фоні процесу виробництва продукції Одеського консервного заводу дитячого харчування. Підпис «Одеса» Закадровий голос: Одеський консервний завод дитячого харчування запустив нове швецьке обладнання з виробництва соків. Воно має потужність … упаковок соку на годину, що задовільнить зростаючий попит на продукцію що узгоджується з внутрішніми та європейськими стандартами. Наталія Тхир, головний технолог Одеського консервного заводу дитячого харчування: «Безусловно это невозможно сделать без внедрения на предприятии инновационных технологий и внедрения нового технологического оборудования». Закадровий голос: До того ж, підприємство виготовляє соки з натуральних фруктів та овочів. З небагатьох на вітчизняному ринку, що випускають дитяче харчування з дотриманням високих стандартів. Віктор Станіславський, голова правління ВАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування»: «В советское время к нашему производству предъявлялось восемнадцать тренований по качеству. А сейчас мы приняли более двадати таких параметров». Закадровий голос: За ініціативою підприємства було ухвалено Хартію виробників харчування. До неї приєдналися десятки вітчизняних підприємств, що поліпшило контроль якості. Людмила Крикун, начальник відділу сертифікації харчової продукції Одеського Держстандарту: «Продукция, которая выпускается предприятием соответствует всем нормативным документам и всем требованием покупателя…». Закадровий голос: Експерти Держстандарту визнають: продукція цього підприємства – якісна і сприяє зміцненню здоров’я.
|
|
Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку |
|